onsdag 3 februari 2010

jag har kompisar i spanien

Jag använder som jag tidigare berättat Google Analytics. Där kan jag se varifrån mina besökare kommer ifrån. Eller, var de är när de går in på min hemsida, rättare sagt.

Några av mina trogna läsare är i spanien nu:



eller om jag ska rätta även det, Las Palmas de Gran Canaria.

I övrigt, så kommer här en lista på de länder läsare varit i/kommer från. Det är bara den senaste månaden, dock:


Jag vill från min innersta vrå i mitt hjärta säga ett innerligt: Tack, Thanks, Gracias, Tak, Takk, Kiitos, Danke, Merci, Thanks ,ありがとう

3 kommentarer:

  1. det måste ha varit jag!!!! :) haha, för jag kom hem därifrån idag!

    SvaraRadera
  2. Jag är iaf en av de svenska läsarna...

    SvaraRadera
  3. Gott! Alla läsare är så välkomna, och uppskattade.

    SvaraRadera