måndag 6 juli 2009

Sista natten.

Sitter i ett lyxhus utanför Lake Geneva. Har en egen kingsize-säng.

Jag har träffat jättemånga trevliga människor här, och jag vill inte hem. Jag vill stanna resten av sommaren, Åka tillbaka till Cedarburg, träffa Angie och Jack Lee, stanna några dagar i Oconto Falls, hänga med Kim och Ellen Pritzlaff.

(förresten, idag på sista konserten när Dave skulle fram och prata, så sa han att jag och Patrik skulle komma fram. Vi fattade ingenting, men gick fram, och då tog Dave fram en påse med ett par sockar och kalsonger. Vi hade glömt dem hos Pritzlaff's. Så där stod jag på sista konserten, och höll upp ett par kalsonger inför en gapskattande publik.)

Gå en runda med Kim och PJ, Åka vidare till Illinois, träffa Marie McLean och galoppera lite mer. Åka till Bloomington, köra lazerdoom med folket där.

Det är så mycket minnen. Allt man gjort.

Den snygga kassörskan på Dairy Queen i Cedarburgh som trodde vi var från Tyskland, Zigenar-kvinnan vi bodde hos en natt (det saknar jag iofs inte), köra golfbanearbetarnas bil, Flygmuseum, typiska "amerikanska" hem, Mega-trä-revolvrar, Mississippifloden, Stockholm, Poolparty, Stora feta Dodge RAM 1500 och Ford F-350, biljard i källaren, Minnesmonument, USA-flaggor mm.


Jag vill stanna.

3 kommentarer:

  1. Åhh det låter så härligt! Men du, vi får dra dit och hälsa på Linnea sen nästa sommar eller nåt :)

    SvaraRadera
  2. vi måste helt enkelt:)

    SvaraRadera
  3. Ojapps! Eller rättare sagt.. We have to ;)

    SvaraRadera