onsdag 1 oktober 2008

Elmia idag.



Idag har jag varit på Elmia. På Presslunch. Trots att jag inte är någon press, men jag kände lite press, för mästarrabatten presenterades, och mina bilder skulle visas. Jag pratade med en Elmia-crew-kille, och snackade mig in. Det var presentation av 2009 års trender, en kille från England snackade ett tag, och sen var det folk från Weibulls och sedan presentation av Mästarratten. Och mina bilder visades inför ca 40-50 journalister.







Det är nice.










Och på broschyren som alla får står det enligt bilden: (clematis 'anita' 'betty corning' christian jönsson)
Lite spännande.











När jag gick ut fick jag en sk "presspåse"
Den innehöll: 3 st ljuslyktor och 2 antikljus. Jag förstår inte riktigt hur man kan tillverka nya antikljus. Förvirrande.

3 kommentarer:

  1. Åh! Coooolt! Visste inte att det var så stort :) Kul!
    Då kan du minsann känna dej lite stolt :D

    SvaraRadera
  2. Tänk va roligt att redan få ut bilder på detta sätt. Grattis! /Ingvar

    SvaraRadera
  3. Va kul, jättefina bilder. Jag tycker mej känna igen den där vita klematisen, var kan jag sett den tro?

    SvaraRadera