fredag 30 april 2010

Klosetten på stan

Jag gick i Helsingborg. Tänkte gå på toaletten. Det är upptaget, så jag väntar utanför. Efter några minuter kommer det två människor. De hade ett svenskt utseeende, dvs att de liknade folk som kommer från en fd. sovjetstat. De frågar: Är Mario där inne? Den ene sparkar på dörren, den andra säger till mig: "Chansen att denna vattenklosetten kommer vara upptagen en tid framöver är överhänganade." Dörren öppnades, och killen som bankade och killen som snackade med mig gick in till Mario och alla hans andra kompisar. Av situationen att döma var säkert alla där inne för att Mario fyllde år, eller kanske någon var sjuk, eller fanns det något där inne som de ville beskydda mig ifrån.
Ära åt Mario och hans landsmän. Svenskarna alltså.

De knarkade absolut inte! Tror du det är du en väldigt osäker människa och du bottnar i rädsla och okunskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar