måndag 12 april 2010

Den multikulturella staden




Är i Karlshamn. Såg världens sämsta slogan.

Och så såg jag en grej till. Eller person, rättare sagt. Han var av utländsk härkomst, och var nog i 15-årsåldern. Han hade precis börjat få lite skäggstubb, men det hade han sparat. Jag såg att tanken var att skägget skulle bilda en linje från ena örat tull hakan och till nästa öra. Fast nu har han bara förlängda polisonger och lite lite skägg på hakan. Håret var halvlångt, kammat bakåt med någon typ av hårprodukt som ger håret en glansig yta. Om man närmar sig, skulle man troligen smälta av den värme det svarta håret absorberar.

Han hade en kavaj-liknande jacka, och solglasögon som man kan spegla sig i.

Detta är inte så konstigt, men nu kommer jag till poängen: han hade en Coca-Colaburk med SUGRÖR!

5 kommentarer:

  1. HA HA HA, lamest slogan EVER!!

    SvaraRadera
  2. HAHA

    på riktigt, din blogg är det bästa jag har läst!

    SvaraRadera
  3. stackare då har du aldrig läst någon annan

    SvaraRadera
  4. Trevligt med anonyma beundrare. Jag tackar!

    SvaraRadera
  5. Åjo, jag är en berest läsare!
    Du bör ta åt dig och fortsätta skriva roande inlägg!

    SvaraRadera