måndag 19 april 2010

Debatt på Väggaskolan onsdag 28/4!

Jag ska inte klaga, men jag kan väl åtminstone få vädra mina tankar på min egen blogg!

Jag har mycket att göra. I helgen har det varit övningshelg med Canticum, och jag höll i en lek i lördags.
Igår gjorde jag en "att-göra-lista" i mitt block som jag köpt på bokia för ca. 17 kr. Den innehöll då:


  • Ringa J.T. om uppsjungning
  • Ringa T.S om besked
  • Ringa P.E. om  debatt
  • Fixa biljetter till E. och M  

Under dagen har det kommit till:


  • Info om mötet med student-tjafset måste ut.
  • Ringa M.
  • Inflytanderåd ons. Närvaro i skolan, politik
  • Prata med esteter om filmning av debatt
  • Upplägg på debatt
  • Vaktmästare:
    • 3 headset
    • 2 trådlösa mickar
    • 2 som springer med mickar
    • bord/talarstol
    • Vatten, glas
    • Penna, papper
  • Mer plancher
  • Elevinfo, Intern-TV, hemsida
  • Lärare bildredigering M.H, M.
  • J.B Ljud, väggasalen
    • M-huset
    • 12.45 E334
  • Maila E. om upplägg
  • Maila M. om upplägg
  • Maila J.B om ljud och trådl. mic.
  • Kolla upp om man kan rigga ljudgrejorna tidigare på dan, eller dagen innan.

Nu är allt klart utom två punkter vi ska ta upp i styrelsemötet om en timme. 
Jag är slut, har sprungit runt på skolan och pratat hit och dit med olika personer som har hand om olika saker. 
En bra sak jag fixat är en bärbar dator till Elevrådsstyrelsens nya kontor. Den ska innehålla Adobe Photoshop CS4, Adobe Acrobat, Office 2007-paket, mm. Och vi har fått ett eget USB-minne. Kingston. 4gb.

Nu ska jag sätta mig och läsa i en timme. I vår nya soffa i vårt nya kontor. 

 

2 kommentarer:

  1. Du kan väl skriva ner lite intryck från dina resor o visa lite foto.

    SvaraRadera
  2. Det skulle jag kunna göra. Jag återkommer.

    SvaraRadera