lördag 2 januari 2010

Brev från andreas

Hittade ett brev från Andreas:


Hej!!!!

Vad ska du göra idag när du kommer hem från skolan? Jag ska göra en läxa, har två prov till v. 40 i Engelska och Hemkunskap. Har du mycket läxor nu förtiden? Jag kan komma upp någon dag så kan vi prova och spela Lattjo Lajban-spelet på er dator. Om den funkar kan du ju låna det några dagar om du vill. Brukar du gå in på internet? Det brukar jag. Jag brukar gå in och chatta med olika personer. Det är jättekul!!!!!!

Hälsningar: Andreas

Ps, vi ses ds.
Ps2, skriv snart

Hälsa
Hela
Högen
Hemma

5 kommentarer:

  1. hahahahahahaha!! fulaste någonsin! :D

    SvaraRadera
  2. japp. jag har två till som jag ska skriva här sen:)

    SvaraRadera
  3. Haha! Vad gulligt!!!! Kommer ihåg det med hälsa hela högen hemma, skrev alltid det i slutet av breven ett tag, haha!

    SvaraRadera
  4. haha! Vad snällt av honom att du fick provspela hans lattjo lajban :) ahhhhhh, va kul! Längtar tills du lägger upp nästa..hoppas det är duktigt pinsamt!!

    SvaraRadera