onsdag 29 juli 2009

Vikbolandet.

Sitter nu på tåget ner till Skåne igen. Ska på PULS, och hoppas att det ska bli superkul.

Nu har jag varit och hälsat på Beata på Vikbolandet i nästan 3 dagar. Kom ju hit i måndags, och vi har hittat på roliga saker. I måndags så red jag tillexempel. I likhet med förra gången tyckte jag det var superkul. jag gillade speciellt när hon som äger hästarna instuerade mig hur jag skulle göra. Hon ville att jag skulle hålla mig nära staketet i paddocken, så hon ropade över banan: "Håll dig till föyrkantin, håll dig till föyrkantin!" på bred vikboländska. Spännande:)
Här är Beata med hästen "Silver".

Igår var vi inne i Norrköping och kollade läget. Om jag inte hade varit i Chicago, så hade jag kanske tyckt att det var ganska stort.
Jag kikade lite på onoff och clasohlsson och så.

Vi spelade lite kubb på kvällen också. Och kollade på Anders och måns-klipp på DinTub. Speciellt denna är kul: Ankan är lite arg

Idag har jag varit på Ica i Östra Husby. Och nu är vi på tåget.

Suck. nu blev detta inlägg ett inlägg om vad jag gjort. jag gillar det inte. men vi får se om ni gör det..

3 kommentarer:

  1. Mycket intressant att veta vad du gjort. Var där inga blommor o fina parke? ma

    SvaraRadera
  2. Trevligt! Hoppas ni får det kul på PULS :)

    SvaraRadera