fredag 12 juni 2009

Hoppsan

Träffade min mattelärare Ingemar på stationen. Han är mycket trevlig och gav mig en tidning. 2000-talets vetenskap - Tidningen som talar... ...när andra tiger.

Det visade sig att han är chefredaktör.
Här är ett reportage om Niels Harrit som hittar nano-termite bland resterna vid world trade center. Det hela går ut på att 9/11 var en konspiration och att usa egentligen stod bakom dådet för att få en anledning till att anfalla afganistan och irak för att få olja. Tja, man vet inte. Kanske har ingemar rätt?

5 kommentarer:

  1. Oi. Parabéns por seu excelente blog. Gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer alguma coisa sobre nossa luta contra o comunismo aqui no Brasil. Abração

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren, du brasilianare som vill att jag ska veta mer om kommunist-kampen. Slipmedel på dig själv. (Hans inlägg efter behandling i Google Translate: "Oi. Grattis till din utmärkta blogg. Jag skulle vilja uppmana dig att besöka min blogg och lära sig något om vår kamp mot kommunismen här i Brasilien. Slipmedel"

    Slipmedel.

    SvaraRadera
  3. Haha! Han hade jag i naturkunskap B. Första lektionen gick han igenom hela kommunismens historia, haha! Hmm.... för jag tror det var han.

    SvaraRadera