fredag 19 juni 2009

Bilder från de senaste dagarna.


Navigare necesse est, vivere non est necesse


Dessa dagar har varit helt underbara. I går åkte vi till en park i Fond Du Lac, som är franska och betyder "foten av sjön". Dock inte Lake Michigan. Vi åt vår medhavda matsäck, och satt och snackade i solen. Sedan åkte vi till ett köpcenter, jag hittade en kameraväska för endast 15 dollar. Sedan åkte vi till kyrkan och hade vår konsert, Och hem till värdfamiljerna. Bifogar ett kort på utsikten från mitt fönster, och på familjen och deras hus. Som lunchpaket idag fick jag bara två kakor, men Markus delade med sig av sin som var enorm:) Ett kort på den bifogas också, och ni kan se vad som var kvar i den när den åkte i papperskorgen. Sedan lite foto från en park, och sedan foto på den värdfamiljen vi bor hos nu inatt. Heelt galet bra! Vi spelar biljard, vi har badat i en damm de har nedanför huset. De bor ute på landet. Jag ska ta några bilder imorgon bitti, när vi ska gå ut och gå med mannen i huset.

5 kommentarer:

  1. skicka harry potter och halvblods-prinsen till mig ni tog väck den från datorn. LINNEA!!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt!! Ni verkar ha det helmysigt!
    Trevlig midsommar förresten! Antar att ni tänker hissa en midsommarstång och dansa runt den tills de anmäler er för förargelseväckande beteende ;)

    SvaraRadera
  3. Haha! Jag vet faktiskt inte. Vi kommer iallafall ha ett poolparty hos grannen i eftermiddag:)

    SvaraRadera
  4. Kan inte skicka den nu. Kanske får jag möjlighet till det senare.

    SvaraRadera