torsdag 28 maj 2009

En fråga.

Jag är lite nyfiken. Jag har installerat Google Analytics, och då kan man se hur många som går in på bloggen, var de kommer ifrån, hur ofta, och så vidare. Nu är det såhär, kära bloggläsare från Väckelsång, att jag ser att du har varit inne 7 gånger den 22 maj, 4 gånger den 25:e, 5 gånger den 26:e och 10 gånger igår, dvs 26 gånger totalt sedan den 22 andra maj.


Du använder 32-bit färger och upplösningen 1280x1024 på bildskärmen, har Windows, använder Internet Explorer som webbläsare. När du går in på min sida skriver du in adressen direkt, su komemr itne från någon annan sida, eller sökmotor. Du har troligtvis gått in på sidan från två olika datorer. 25 gånger har du gått in på christian.cjgraphics.se direkt, 1 gång har du gått in på http://christian.cjgraphics.se/2009/05/sahar-kul-har-jag-det_26.html.

Du kan svenska, Bor i Eurpoa, Sverige, Kronoberg, Väckelsång. Den flash version du använder är 10.0 r22.

När jag kommit såhär långt och kollat uppgifterna så ser jag "network location" Där står: "sodra skogsagarna ekonomisk forening "

Det var tråkigt. Det betyder att det är när Andreas går in från jobbet. Tråkigt. Jag som trodde det var någon som stalkade mig:)

2 kommentarer:

  1. haha! Det var det roligaste jag läst på länge :P
    skitspännande hela vägen och så kom det oväntade slutet... satt o skrattade för mig själv ett bra tag :P

    SvaraRadera