torsdag 11 september 2008

Reklam

Nu har jag inget att göra, så jag kan ju passa på att göra reklam för ETIC Friskvård.
Detta är ett gym om ligger i Timrå, en kommun och stad i Medelpad.
Företaget är familjärt, och när du är där bjuder de dig på Frukt, Te och Kaffe.
Detta är ett ganska stort gym, 16 anställda, och de har många träningsformer att erbjuda:

Pace

Max-Army

Muscle Power

Fitness-Mix

Ass’n legs

Core

Step

Step-Mix

Aerobic

Aerobic intervall

AfroPower Dance

Power yoga

Cykling

Pulscykling

Det är öppet alla dagar 05.30 – 23.00 för medlemmar.
Årskort för en vuxen kostar 3300:-
Priset kan inte jag bestämma, utan jag hänvisar er till att ringa: 060-580550 eller maila: info@etic-friskvard.se.
För mer info: www.etic-friskvard.se.


Om ni nu skulle åka till Timrå ett år....

3 kommentarer:

  1. Haha! Vad nu? Försöker du bli rik på bloggen? :P

    Flyttar jag till Timrå ( fast då får jag bli bra desperat) så ska jag absolut testa etic friskvård :)

    SvaraRadera
  2. Haha Va? Varför detta? Fattar ingenting:)

    SvaraRadera
  3. Nej, jag kommer aldrig bli rik tror jag inte iaf. Men man kan ju alltid göra lite reklam.

    SvaraRadera