onsdag 27 augusti 2008

Foton

Hej! Nu har jag tagit några foton. Motivet var inte planerat utan, efter vissa misslyckanden med att skära ut glas till växthusdörren, så insåg jag att några foton på det blivande motivet är nog inte helt fel. Tänkt och gjort. Martin hämta kameran och med min rådgivning tog han några foton. Jag varnar känsliga läsare. Bilderna är inte tagna för att uppmuntra till blodbad, utan bara en hyllning till det vackra och livsnödvändiga i vår kropp. Klicka på bilderna för att förstora. Copyright © CJgraphics

4 kommentarer:

  1. Nä, men hu då. Det var ju riktigt makabert. Hoppas du har blivit omplåstrad nu.

    SvaraRadera
  2. Tufft!! Snygga bider!Men stackars liten, måste gjort ont =(

    SvaraRadera
  3. jaså blodet ditt är rött? Mitt är blått!

    SvaraRadera
  4. De gjorde inte så ont. Inte överdrivet. Men jag tycker de va ganska tufft.

    SvaraRadera